سیستم امنیتی هوشمند: تجهیزات حفاظتی سیستم امنیتی خانه + عکس

سیستم امنیتی هوشمند

هوشمند سازی خانه‌ها و ساختمان‌ها بخشی از زندگی انسان مدرن شده است که آرامش و راحتی بیشتری را برای ساکنان به ارمغان می‌آورد. این سیستم‌ها مزایای مختلفی به همراه دارند و می‌توانند باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌ها نیز شود. در ادامه‌ی این مطلب هوشمند سازی تصمیم داریم در خصوص سیستم امنیتی هوشمند، نکات خرید سیستم امنیتی و قیمت سیستم امنیتی خانگی صحبت کنیم.

سیستم امنیتی هوشمند

فیلم تنها در خانه را یادتان هست؟ وقتی تمامی اعضای خانواده برای تعطیلات کریسمس رفتند و یک پسر بچه‌ی کوچک را در خانه جا گذاشتند؟ حتما خاطرتان هست که این پسر بچه با ترفندهای عجیب و غریبی خانه را از دستبرد دو دزد سمج نجات می‌دهد. سیستم امنیتی هوشمند (Smart Security System) یا سیستم امنیتی ساختمان هوشمند یکی از قابلیت‌های نوین و امکانات خانه هوشمند است که مسئولیت حفظ امنیت و ایجاد یک سیستم امنیتی خانه هوشمند برای این اماکن را بر عهده دارند.

فقط کافی است که کسی بدون اجازه و هماهنگی شما وارد محل کار یا منزل‌تان شود، آژیرها به صدا در می‌آیند، چراغ‌ها روشن می‌شوند، درب قفل می‌شود و دزدها را به دام می‌اندازد. البته کار پیشرفته‌ترین سیستم امنیتی خانه هوشمند به همین جا ختم نمی‌شود بلکه با تجهیزات هوشمند دیگری (مثل تجهیزات صوتی تصویری هوشمند، پرده هوشمند و…) آسایش بیشتری را در خانه‌های هوشمند فراهم می‌کند.

سیستمهای حفاظتی و امنیتی با تجهیزات مختلفی همگام‌سازی می‌شوند تا در صورت ورود بدون اجازه‌ی افراد، آژیرها را به صدا درآورده و مالکان را مطلع سازند.

(از مطلب افزایش ارزش ملک با هوشمند سازی بازدید کنید.)

سیستم امنیتی

سیستم امنیتی هوشمند چیست؟

خانه محل آرامش است و باید امن‌ترین جای دنیا باشد. ایجاد امنیت در خانه، چیز جدیدی نیست، تا پیش از توسعه‌ی اینترنت اشیاء و شکل گیری سیستم امنیتی هوشمند، خیلی از خانه‌ها با سیستم غیر هوشمند، ایمن سازی می‌شدند که دردسرهای پر هزینه‌ی نصب، سیم‌کشی و بهم ریختن ظاهر ساختمان را در پی داشت. به همین خاطر خیلی از مالکین، مخصوصا مستأجرها (به دلیل صدمه خوردن به درب و دیوار) از ایمن سازی ساختمان منصرف می‌شدند.

ولی با روی کار آمدن اینترنت اشیاء راه‌اندازی خانه‌های هوشمند وایرلس بسیار آسان شد و دیگر به راحتی و بصورت بیسیم، ساکنان می‌توانند خانه، محل کار، مزرعه‌، گاو داری، ویلا و تقریبا هر جایی را که بخواهند از فاصله‌ی دور فقط با استفاده از گوشی هوشمند و برنامه یا اپ انحصاری، تحت نظارت و کنترل خود قرار دهند. ‌

می‌توان گفت که اینترنت، نظارت بر خانه را تقریبا از هر مکانی (با هر میزان مسافتی) و در هر زمانی، امکان‌پذیر ساخته است.

سیستم امنیتی منزل

سیستم حفاظتی و امنیتی هوشمند می‌تواند بنابر نیاز و انتظارات کاربران، فقط به یک سیستم ورودی هوشمند مجهز شود یا با کار گذاشتن سنسورهای هوشمند مختلف (درب و پنجره‌های هوشمند، روشنایی هوشمند، سیستم سرمایشی و گرمایشی هوشمند، سیستم اطفاء حریق هوشند، تجهیزات صوتی و تصویری هوشمند و خیلی موارد دیگر) به یک شبکه ی الکترونیکی یکپارچه و عظیمی تبدیل شود.

قیمت سیستم امنیتی

نحوه‌ی کارکرد سیستم امنیتی هوشمند وایرلس (بی‌سیم)

ایده‌آل‌ترین عملکرد در سیستم امنیتی هوشمند، زمانی است که تمامی سنسورهای نصب شده در خانه با یک استاندارد یکسان به هاب اصلی متصل شده باشند، اما عواملی مثل میزان ولتاژ مورد نیاز، برد سیگنال، خرج و مخارج تهیه وسایل و مساحت پروژه بر روی کیفیت عملکرد سیستم امنیتی خانه هوشمند بسیار تأثیرگذار است.

(برای دریافت اطلاعات بیشتر از مطلب پروتکل knx نیز بازدید کنید.)

کاربرد پروتکل‌های هوشمند سازی در سیستم امنیتی ساختمان

برای مثال، کوچک‌ترین عضو بکار رفته در سیستم ایمنی هوشمند یعنی سنسورها درب و پنجره، از تکنولوژی Z-Wave یا Zigbee استفاده می‌کنند، خوب بسیار هم عالی است چون به برق زیادی احتیاج ندارند و با یک باطری کوچک فعال هستند. همینطور آن‌ها درون توپولوژی شبکه (همبندی شبکه‌ها) کار می‌کنند و به این صورت می‌توان برای گسترش دامنه دستگاه‌های شبکه روی آن‌ها حساب کرد. اما هیچکدام ا‌ز آن‌ها، از پروتکل‌هایی که از پهنای باند WiFi دریافت می‌شود پشتیبانی نمی‌کنند، و در حالیکه دوربین‌های مداربسته هوشمند برای ارائه فیلم روان و سریع، از وای فای استفاده می‌کنند.

به این ترتیب، دستگاه‌هایی که با  پروتکل Z-Wave و  پروتکل Zigbee  فعال هستند با استفاده از هاب اختصاصی، به یکدیگر متصل و کنترل می‌شوند، در حالیکه دستگاه‌هایی که با وای فای فعال هستند، مستقیما به شبکه خانه وصل شده و با اپلیکیشن کنترل می‌شوند.

دستگاه‌های Z-Wave و Zigbee با تکنولوژی AES رمزگذاری شده و از آنجاییکه با هاب در یک سیستم بسته بصورت اختصاصی کار می‌کنند، امنیت بیشتری نسبت به دستگاه‌هایی که با وای فای کار می‌کنند دارند.

(برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به مطلب پروتکل‌های اینترنت اشیا نیز مراجعه کنید.)

کارکرد سیستم امنیتی هوشمند وایرلس در اماکن

سیستم حفاظت ساختمان هوشمند: سیستم نظارتی و امنیتی یکپارچه و قدرتمند

هر سیستم امنیتی خانه هوشمند را می‌توان بر اساس نیاز کاربر به اجزای مختلفی مجهز کرد و یک سیستم امنیتی هوشمند گسترده و نامحدودی را ارائه داد. برای مثال، می‌توان با تعریف برنامه‌های مختلف بر روی سیستم امنیتی ساختمان، به آن دستور داد که در هنگام تشخیص حرکت، چراغ‌ها را روشن کند، یا در هنگام فعال شدن دتکتور دود، قفل درب‌ها را باز کند و نهایتا با فعال شدن یک سنسور، دوربین‌های امنیتی هوشمند کار ضبط کردن را آغاز کنند.

(مطلب رله هوشمند نیز می‌تواند برایتان کاربردی باشد.)

سیستم امنیتی منزل

طریقه‌ی ضبط ویدئو بر روی دوربین‌های سیستم امنیتی هوشمند

برخی از دوربین‌های مداربسته سیستمهای حفاظتی و امنیتی، تصاویر را بر روی SD کارت یا حافظه SSD ضبط می‌کنند و برخی دیگر که پیشرفته‌تر هستند، ذخیره سازی ابری را ترجیح می‌دهند. ذخیره سازی بر روی SD کارت، برای افرادی که می‌خواهند سیستم امنیتی ساختمان‌ آنها هزینه‌ی کمتری داشته باشد، ایده‌ی مناسبی است؛ فقط اینکه باید حواسشان باشد تا فیلم‌هایی که نیاز دارند را از دست ندهند.

البته که ذخیره سازی ابری ایده‌ی بهتری است و دسترسی به فیلم‌های ضبط شده را آسان می‌کند، اما بسته به زمان اشتراک می‌تواند هزینه‌ی زیادی بردارد.

(می‌توانید به مطلب نصب هوشمند سازی ساختمان نیز رجوع کنید.)

دوربین سیستم امنیتی هوشمند

تلفن همراه شما، مرکز فرماندهی سیستم امنیتی هوشمند

تمامی سیستم‌های امنیتی هوشمند، دارای اپلیکیشن‌های کاربردی هستند که امکان قطع و وصل سیستم، اضافه کردن قانونی جدید، فعال و غیر فعال کردن اجزای مختلف سیستم امنیتی ساختمان و خیلی موارد جزئی‌تر را برای کاربران فراهم می‌کند. همینطور، اکثر برنامه‌های سیستمهای حفاظتی و امنیتی هوشمند، امکان مشاهده ویدئوهای زنده و ضبط شده، قفل شدن یا باز شدن درب‌ها، تغییر تنظیمات تهویه و ترموستات‌ و خاموش کردن زنگ هشدار را فراهم می‌کند.

البته سیستمهای حفاظتی و امنیتی گران‌تر، علاوه بر نرم افزار یا اپ ارائه شده، دارای یک پنل مرکزی نیز هستند که دارای صفحه نمایشی لمسی است و به کاربران اجازه یک نظارت حرفه‌ای و دقیق را با وسعت دید بیشتری انجام دهند.

(به مطلب فناوری NFC نیز رجوع کنید.)

سیستم امنیتی فروشگاه

سیستم امنیتی هوشمند خانه (DIY Home Security System)

سیستم امنیتی هوشمند اتومات وایرلس خانگی، برای افرادی که در جایگاه ثابتی نیستند (مثل دفترها و خانه‌های استیجاری)، بسیار کارآمد و مقرون بصرفه است. زیرا نه نیاز به هزینه‌ی نصب دارد و نه هزینه‌ی اشتراک؛ چون قرار است شما خودتان مسئولیت امنیت را به عهده بگیرید.

سیستم امنیتی خانه هوشمند

سیستم امنیتی خانه هوشمند که به نام DIY System معروف است، شامل کیت‌هایی است که با توجه به نیاز خود کاربران پیکر بندی می‌شود. در DIY System کاربر می‌تواند بنابر انتظاراتی که دارد، سنسورها و قطعاتی را به آن اضافه کند و در عرض چند دقیقه آن‌ها را در سیستم امنیتی بیسیم خود جفت و جور کنند.

بیس اصلی DIY System فقط از یک یا دو پروتکل بی سیم پشتیبانی می‌کند و مجموعه‌ی محدودی از اجزای اضافه را ارائه می‌دهد. اما سیستمهای حفاظتی و امنیتی ساختمانی وایرلس مجهز‌تر و گران‌تری نیز موجود هستند که چندین پروتکل را بی‌سیم را پشتیبانی کرده و با بیش از ده‌ها اجزای مختلف سازگار هستند.

(از مطلب خانه هوشمند اورویبو نیز دیدن کنید.)

قیمت سیستم امنیتی خانگی

سیستم حفاظتی و امنیتی هوشمند ساختمان

سیستمهای حفاظتی و امنیتی هوشمند بسیار انعطاف‌پذیر و قابل تنظیم هستند و پروسه هوشمند سازی دقیقا مطابق آنچه که بخواهید طرح ریزی شده و اعمال می‌شوند. بسته به نیاز و حساسیتی که دارید می‌توانید از سیستمی استفاده کنید که فقط تحت نظارت خودتان باشد و یا با پرداخت هزینه‌ی اشتراک، خانه خود را بصورت 24 ساعته تحت نظر متخصصان قرار دهید (مثلا سیستم خود را طوری تنظیم کنید که در صورت فعال شدن هشدارها، با بخش آتش نشانی یا پلیس محل شما تماس بگیرد).

سیستمهای حفاظتی و امنیتی

قابلیت‌های سیستم ایمنی هوشمند: 1. ایمن سازی هوشمند ورودی‌ها

مهم‌ترین وظیفه‌ی سیستم امنیتی هوشمند، کنترل ورودی‌های ساختمان است که این مورد با مجهز کردن درب و پنجره به سیستمهای حفاظتی و امنیتی قابل اجرا است. به این ترتیب، تمامی ورودی‌ها و خروج‌ها با سنسورهای حرکتی تحت کنترل قرار می‌گیرند، بطوریکه حتی شکستن پنجره یا مخدوش کردن قفل درب با بلند شدن صدای آژیر و همزمان نمایش تصویری و تماس با موبایل (شماره تعریف شده) اعلام می‌شود.

(مطلب اجزای سیستم هوشمند سازی نیز می‌تواند برایتان مفید باشد.)

حالا چه شما در خانه باشید یا در خانه نباشید، در هر حال سیستم امنیتی ساختمان وظیفه دارد که تمام وقت، البته طبق دستور شما، از خانه مراقبت کند.

سیستم امنیتی خانه هوشمند

قابلیت‌های سیستم ایمنی هوشمند: 2. سیستم ورودی هوشمند پیشرفته

برای داشتن یک سیستم ورودی هوشمند پیشرفته‌تر، دیگر نیازی به کلید نخواهید داشت و فقط با وارد کردن رمز ورودی، اثر انگشت یا کارت RFID می‌توان امنیت خانه را خیلی دقیق و کنترل شده در دست گرفت. (این مساله به خصوص در هتل هوشمند بسیار کاربرد دارد.)

قابلیت‌های سیستم امنیتی خانه هوشمند: 3. سیستم اینترکام خانه هوشمند

با سیستم درباز کن هوشمند، چه در خانه باشید و چه در خانه نباشید، می‌توانید با فردی که زنگ خانه شما را بصدا در می‌آورد، بصورت تصویری صحبت کنید. سیستم در باز کن هوشمند با دامنه‌ی دید گسترده، شما را برای تصمیم‌گیری دعوت یا عدم دعوت افراد یاری می‌دهد. (به مطلب اینترکام هوشمند مراجعه کنید.)

 سیستم اینترکام هوشمند

قابلیت‌های سیستم امنیتی ساختمان: 4. دوربین مداربسته هوشمند

سیستم امنیتی و حفاظتی هوشمند ساختمان بدون وجود دوربین‌های مداربسته هوشمند ناقص است. دوربین‌های مداربسته‌ی هوشمند در یک مدار یکپارچه از طریق یک پنل مرکزی با سایر سنسورهای هوشمند هماهنگ فعال هستند و با ارسال دقیق و سریع تصاویر، کنترل از راه دور محل را برای شما طوری ایجاد می‌کنند که گویی در محل حضور دارید.

(درباره سیستم مدیریت ساختمان BMS بخوانید.)

دوربین مداربسته هوشمند

قابلیت‌های سیستم امنیتی خانه هوشمند: 5. قابلیت شبیه سازی حضور

یکی از دغدغه‌های مهم اکثر ساکنین این است که با ایجاد یک فضای نرمال و عادی، کسی متوجه‌ی نبود آن‌ها در خانه نشود. سیستم امنیتی در هوشمندسازی ساختمان این کار را با شبیه سازی حضور اجرا می‌کند. به عنوان مثال، طبق برنامه‌ی تنظیم شده، چراغ‌ها و همینطور وسایل صوتی و تصویری در محدوده‌ی زمانی مشخص روشن و خاموش می‌شوند یا پرده‌های خانه کنار رفته و دوباره به حالت قبل بر می‌گردند.

(برای هوشمند سازی اتاق سرور به متن مورد نظر مراجعه کنید.)

خرید سیستم امنیتی

قابلیت‌های سیستم امنیتی ساختمان: 6. سیستم امنیتی اختصاصی

سیستم امنیتی هوشمند اختصاصی را می‌توان با نصب سنسورهای اضافی دیگری خیلی ویژه‌تر و اختصاصی‌تر کرد؛ مثلا برای مراقبت از اتاقی که گاو صندوق در آن قرار دارد، کمدی که شما اشیاء قیمتی خود را در آن نگهداری می‌کنید، یا هر فضایی که به آن حساسیت بیشتری دارید، با ایجاد یک سیستم هوشمند جامع نظارت دقیق‌تر بر آن داشته باشید.

سیستم هوشمند جامع شامل قفل درب‌های اختصاصی، دوربین‌های نظارتی داخلی و خارجی، چراغ‌ها، آژیرها، آشکارساز دود، سنسورهای آب (برای آگاهی از نشت آب) و امثالهم برای نظارت بهتر در سیستم امنیتی ساختمان خود داشته باشید.

(برای اینکه با خیالی آسوده هوشمند سازی را آغاز کنید با بهترین شرکت‌های هوشمند سازی دنیا آشنا شوید.)

سیستم امنیتی اختصاصی

برنامه‌ریزی دقیق سیستم امنیتی هوشمند مطابق نیاز کاربران

همانطور که گفته شد سیستم امنیتی هوشمند به لطف اینترنت اشیاء می‌تواند مجموعه‌ی گسترده‌ای را بنابر انتظارات کاربران تحت کنترل قرار دهد. شرایط امنیتی برای زمانیکه تمامی افراد در خانه هستند نسبت به زمانی که در سفر هستند بسیار متفاوت است. اگر سیستم امنیتی ساختمان با همان حساسیت بالایی که کسی در منزل نیست باشد، بجای اینکه موجب آرامش و آسایش باشد، بیشتر ناراحت کننده و دست و پا گیر می‌شود، به همین منظور باید سناریوی مناسبی برای آن تعریف شود.

(برای آشنایی با سیستم مانیتورینگ هوشمند، ما مطلبی مفصل درباره‌ی آن در وبلاگ اسمارتیک برایتان نوشته‌ایم.)

هوشمند سازی سیستم امنیتی ساختمان: 1. تعریف سناریو سفر برای سیستم امنیتی خانه هوشمند

سناریو سفر، برنامه‌ریزی و تنظیمات خاصی را مطابق با نیاز کاربران فراهم می‌سازد. در این شرایط، سیستم امنیتی هوشمند برای محافظت درب‌های ورودی وپنجره‌ها گرفته تا دربازکن هوشمند، شبیه ساز حضور، سیستم تهویه هوشمند، سیستم اطفاء حریق هوشمند، سنسورهایی برای نشت آب و خیلی از موارد دیگر در حالت آماده باش است.

(برای هوشمند سازی اتاق کودک با بهترین تجهیزات روی اسمارتیک حساب کنید.)

قیمت سیستم امنیتی خانگی

هوشمند سازی سیستم امنیتی ساختمان: 2. تعریف سناریو شب برای سیستم امنیتی خانه

سیستم امنیتی هوشمند را می‌توان برای زمان‌های مختلف که نیاز به امنیت بیشتری احساس می‌شود، با حساسیت بالاتری فعال کرد. مثلا در زمان خواب یا زمانیکه فردی تنها در منزل است (و حتی برای نگهداری بهترِ کودکان و سالمندان) می‌توان سیستم امنیتی خانه هوشمند را با نظارت و حساسیت بیشتری تنظیم کرد.

(در خصوص گلخانه هوشمند و کشاورزی هوشمند توضیحات دقیق و کارشناسانه‌ای را در وبلاگ اسمارتیک برایتان آماده کرده‌ایم.)

سیستم امنیتی هوشمند

ویژگی‌های سیستم‌ امنیتی ساختمان

سیستم امنیتی همانطور که از نامش مشخص است باید موجب امنیت و آرامش باشد و نه اینکه با راهکارها، دستورالعمل‌های پیچیده و تشخیص خطا موجب سلب آرامش و آسایش افراد شود. به همین خاطر سیستم‌ امنیتی خانه هوشمند طوری طراحی شده است که کاربران بدون کمترین دغدغه و اضطرابی از وجود آن‌ها واقعا احساس آرامش کنند؛ (برای مدیریت امنیت و حفاظت از پارکینگ هوشمند هم کاربرد بسیار دارد)

  • دستورالعمل‌های ساده و سریع
  • انتقال کلیه اطلاعات (صوتی و تصویری) بی‌نیاز از ابزارهای جانبی مختلف، فقط با گوشی هوشمند
  • فعال سازی و عدم فعال سازی سیستم امنیتی هوشمند فقط با وارد کردن رمز یا اثر انگشت
  • امکان تعریف زون‌های مختلف برای بررسی و کنترل آسان‌تر
  • دید وسیع برای پوشش‌دهی و نظارت دقیق
  • اطلاع رسانی صوتی و تصویری بی وقفه (ارسال همزمان پیامک) در زمان وقوع اتفاق بدون محدودیت زمانی و مکانی
  • فعال شدن اضطراری (باطری داخلی) در صورت قطعی برق

ویژگی‌های سیستم‌های امنیتی و نظارتی

ایمن سازی سیستم امنیتی هوشمند از دست هکرهای فرصت طلب

سیستم ایمنی هوشمند همانند سایر سیستمهای حفاظتی و امنیتی هوشمندی که به اینترنت متصل می‌شوند، در برابر هک شدن آسیب‌پذیر است. هکرها می‌توانند خارج از خانه شما بنشینند و با لپ تاپ و نرم‌افزارهای دیگر سیستم امنیتی ساختمان شما را رهگیری کرده و برای خاموش کردن آژیرها، غیر فعال کردن حسگرها اقدام کرده یا حتی با ایجاد نویزهای رادیویی ارتباط بین سنسورها و هاب را مختل کنند.

سیستم امنیتی هوشمند منزل

همینطور، هک شدن دستگاه‌هایی که از طریق WiFi به یکدیگر متصل می‌شوند، مانند دوربین‌های امنیتی و قفل‌ درب‌ها هوشمند در اثر یک بی احتیاطی کوچک، امکان‌پذیر است. اما اگر کار را دست متخصصان بسپارید با ترفندهای مختلف می‌توانند سیستم امنیتی هوشمند خانه شما را در برابر نفوذ مخربان سایبری حفظ کنند.

البته برخی راهکارهای ساده نیز هستند که خودتان به آسانی می‌توانید سیستم امنیتی ساختمان را از دستبرد سارقان سایبری حفظ کنید. مثل تعیین رمز عبور با ترکیبی از حروف، اعداد و نمادها و تعویض هر چند وقت یکبار آن. یا بالا بردن امنیت روتر با اضافه کردن نرم‌افزارهای محافظتی.

(ترموستات هوشمند بخش مهمی از سیستم تهویه هوشمند را تشکیل می‌دهد، برای آشنایی با آن مطلب مفصلی در وبلاگ اسمارتیک نوشته شده است.)

سیستم های حفاظت از ساختمان هوشمند سازی شده

سیستم امنیتی فروشگاه

حتما با دوربین‌های مداربسته در فروشگاه‌های مختلف مواجه شدید. این دوربین‌ها در واقع بخشی از سیستم امنیتی فروشگاه هستند. دوربین‌های مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند صدای محیط را ضبط کنند و در شرایط خاص آژیر هشدار را به صدا درآورده یا مالکان را از وقوع خطر یا سرقت مطلع سازند. برای هوشمند سازی فروشگاه‌ها، علاوه بر دوربین‌های امنیتی، معمولا از گیت‌های ضد سرقت، تگ‌های کالایی و غیره نیز استفاده می‌شود.

قیمت سیستم امنیتی

همانطور که گفتیم، سیستم امنیتی می‌تواند صرفا یک سیستم ورودی هوشمند باشد و یا با تجهیزات هوشمند دیگری مانند سیستم‌های روشنایی، قفل هوشمند، دستگیره هوشمند و غیره ادغام شود تا یک شبکه‌ی الکترونیکی یکپارچه و بزرگ ایجاد شود. به همین خاطر است که نمی‌توان رقم دقیقی برای قیمت سیستم امنیتی خانگی معین کرد. قیمت سیستم امنیتی منزل می‌تواند محدود به یکی از تجهیزات هوشمند سازی باشد اما خرید سیستم امنیتی پیچیده‌تر، متعاقبا هزینه‌ی بیشتری به همراه خواهد داشت.

این مساله در مورد سیستم امنیتی فروشگاه یا هر ساختمان دیگری نیز صادق است. بنابراین اگر قیمت سیستم امنیتی منزل برای شما بسیار مهم است و می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و در عین حال، سیستم امنیتی منزل را نیز داشته باشید، بهتر است به یک سیستم ساده کفایت کنید.

نصب سیستمِ امنیتی هوشمند با مرکز هوشمند سازی آرات

اگر برای سیستم امنیتی و حفاظت ساختمان هوشمند برای تجهیز منزل، محل کار، ویلا یا حتی مزرعه و باغ خود دنبال شرکت هوشمند سازی معتبر هستید، روی تیم متخصص مرکز هوشمند سازی آرات (اسمارتیک) حساب کنید. اسمارتیک با سال‌ها تجربه و مشارکت در پروژه‌های موفق برای نصب سیستم امنیتی هوشمند با نرم‌افزارها و سخت افزارهای کاربردی آماده همکاری است. برای نصب سیستم امنیتی منزل یا سیستم امنیتی فروشگاه و غیره می‌توانید از این مرکز مشورت بگیرید و برای دریافت مشاوره‌های رایگان با این مرکز تماس بگیرید. ضمنا می‌توانید در مورد خرید سیستم امنیتی و قیمت سیستم امنیتی منزل نیز اطلاعات کافی را دریافت کنید.

تیم محتوای اسمارتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *